KVKK

Değerli Müşterimiz,
Kişisel verilerinizin gizliliğine saygı duyuyor, bu konuda azami özen gösteriyoruz. Bu kapsamda, temel hak ve özgürlüklerinizi korumak amacıyla 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) uyarınca, kişisel verilerinizin toplanması, işlenmesi, saklanması ve paylaşılması süreçleri hakkında sizleri bilgilendirmek isteriz.


1. VERİ SORUMLUSU

Gürova markasının sahibi olan Jsonsoft Yazılım ve Teknoloji Hizmetleri, KVKK kapsamında “Veri Sorumlusu” sıfatıyla hareket etmektedir.


2. KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMASI VE İŞLENME AMAÇLARI

Kişisel verileriniz; e-ticaret faaliyetlerimiz, müşteri destek süreçleri ve ticari ilişkilerimiz kapsamında;

  • Siparişlerin hazırlanması ve teslimatı,

  • E-fatura/e-arşiv düzenlemeleri,

  • Sistem güvenliğinin sağlanması,

  • Kampanya ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Kullanıcı deneyiminin kişiselleştirilmesi,

  • CRM sistemimiz üzerinden başvuruların takibi,

amaçlarıyla işlenmektedir.


3. HUKUKİ SEBEPLER

Kişisel verileriniz, KVKK’nın 5. ve 6. maddeleri uyarınca aşağıdaki hukuki sebeplere dayanılarak işlenmektedir:

  • Kanunlarda açıkça öngörülmesi,

  • Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan ilgili olması,

  • Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi,

  • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması,

  • Meşru menfaatler doğrultusunda veri işlemenin zorunlu olması,

  • Açık rızanızın bulunması (özellikle ticari ileti ve kampanyalar için).


4. KİŞİSEL VERİLERİNİZİN PAYLAŞILDIĞI KURUMLAR

Kişisel verileriniz, yalnızca hizmetlerin ifası ve yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi amacıyla;

  • Yetkili kamu kurum ve kuruluşları,

  • Anlaşmalı kargo şirketleri,

  • E-fatura ve muhasebe sistemleri,

  • İleti Yönetim Sistemi (İYS),

  • Reklam ve pazarlama hizmeti sağlayıcıları (ör. Meta, Google)

ile sınırlı şekilde paylaşılmaktadır.


5. VERİ TOPLAMA YÖNTEMLERİ

Kişisel verileriniz aşağıdaki yöntemlerle elde edilebilmektedir:

  • www.gurova.com.tr adresindeki e-ticaret mağazamız,

  • Diğer dijital satış platformlarındaki mağazalarımız,

  • İletişim formları, müşteri destek talepleri, e-posta yazışmaları,

  • CRM başvuru ve takip sistemimiz,

  • Web sitesi çerezleri ve analiz araçları.


6. KVKK KAPSAMINDAKİ HAKLARINIZ

KVKK’nın 11. maddesi uyarınca veri sorumlusuna başvurarak aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz:

  • Kişisel verinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,

  • İşleme amacını ve uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

  • Verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme,

  • Eksik ya da hatalı işlenmiş verilerin düzeltilmesini isteme,

  • Kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini talep etme,

  • Yapılan işlemlerin üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

  • Otomatik sistemlerle yapılan analizlere itiraz etme,

  • Zarara uğramanız halinde tazminat talep etme.


7. VERİ SAKLAMA VE İMHA SÜRECİ

Kişisel verileriniz, işlenme amacı sona erdiğinde ve/veya talebiniz üzerine; yasal sürelere uygun olarak güvenli bir şekilde silinir, yok edilir ya da anonim hale getirilir. Tüm talepleriniz en geç 30 gün içinde değerlendirilir ve sonuçlandırılır.


8. BAŞVURU VE İLETİŞİM

KVKK kapsamındaki başvurularınızı aşağıdaki kanallar üzerinden bize iletebilirsiniz:

Taleplerinizin niteliğine göre kimlik doğrulaması ve ek belge talep edilebilir.
Daha fazla bilgi için Kişisel Verileri Koruma Kurumu (KVKK) resmi internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.